Schoolgaande jeugd vindt kleding belangrijk

Is jouw zoon wel eens gepest door andere jongens op school omdat hij niet de ‘juiste’ jongens kleding droeg? Misschien klinkt dit overdreven, maar toch komt het zo nu en dan voor. Vooral jongens in de leeftijd van 8 tot 14 jaar lijken een obsessie met merkkleding te hebben.

Merkkleding om erbij te horen

Om bovengenoemd sociaal probleem te voorkomen zou je met je zoon de webwinkel Kids Brand Store kunnen bezoeken, waar leuke jongens kleding te bestellen is van de merken die bij de andere jongens op school bekend zijn. Wanneer je zoon dan gekleed in een heuse Levi’s sweater, gecombineerd met jeans van Garcia en een paar Hummel sneakers, de klas binnenwandelt, zullen de andere jongens hem beginnen te respecteren.

Sociaal geaccepteerd

Uiteraard kun je er ook voor kiezen om je zoon niet te laten meedoen aan deze rage. Bedenk dan wel dat je zoon minder goed presteert op school wanneer hij voortdurend gepest wordt. Niemand vindt het leuk om uitgesloten te worden van de groep. Gevoelens van eenzaamheid kunnen zelfs uitmonden in een depressie. Dus doe je zoon een deugd en laat hem jongens kleding uitzoeken dat voorzien is van een bekend merk. De andere jongens op school zullen hem spoedig accepteren.

Aanbevolen artikelen